Pages

Monday, June 28, 2010

Nak...nak...dan nak!!!

ermmm.... n3 kali nie nak story pasal keinginan aku nakkan benda alah ne...aku kan hantu purfume, so mmg ak akn g bhgn perfume ne 1st skali kat mn mall pown aku terjah...

ok brbalik pd topik 'Viva La Juicy' ne..bau dia sweettttt sgt + chic + sofisticated...perfecto!..huuu,ekceli first time ak try hidu benda ne ms ak g ngn kwn ak kat SOGO..pulak tu sales'nyah' yg duk promote tu pown bkn menlah dia ayat...hmpir tersungkur aku mengeluarkan kad kredit aku...tp xjadi..slps ku guna akal yg waras ne...dia ckp minah2 arab kat msia ne suke minyak wangi ne...coz bau dia everlasting...xyah mandi pown bau dia still kuar lagi...alah dah nm pown EDP kan...haruslah...tp yg sedeynya bajet ciput je ms tu so pendek kata konfom la ak xmampu kan...berat hati glerrrr tp nak wat cmana ..dah bkn rezki ak lagi nak beli...sabarlah hai hati...

xpe2...smpai ms aku akan pastikan KAU MILIKKU..cheh..padahal minyak wangi jer...ak bkn aper..hantu sket bab2 bau2bauan harum2an..hancus perbendaraan kata aku..yg spoiltnyer ak dah beli 'Can Can' Paris Hilton..sbnarnyer xde niat pown tp dah dia jual murah...i get only RM180 for 100ml..berbaloi aper..bau dia sgt2 la sweet dan agak menyengat dier pnya sweet...dan EDP...heee..itu yg pnting..

k la..gtg..nti i citer lg sal parfum ne erk..so dgn ini ku isyhtiharkan 'VLJ' ne msuk wishlist ak..
-end-

No comments: