Pages

Wednesday, November 24, 2010

Cik Watchy accident

semalam aku sedih ssgt2 ok...(utk makluman awal..ne entri pendek jer)..aku cuma drop utk menyatakan kesedihan thp melampau aku trhdp cik watchy yg bru ku beli~~~waaaaaaaaaaaaaaa siyes sedih aku...mcm nak tercabut kluar ulu hati aku ne...nak taw knpe??? nape ngn cik watchy aku??

*huhu*...beliau telah jatuh tersembam ke lantai dan mukanya telah berparut di dagu.......aku bru je beli ok...masih bau kedai lgi...xsmpai sbulan pun umur beliau..tp kini beliau dah cacat...arghhhhhhhh geram sbb tgn aku xsepntas Ben 10 utk menyentapnya drpd jatuh...aku hny mmpu tergamam melihat beliau rebah ke lantai...jntung aku jtuh skali...tidakkkkkk...nak taw x..smpai terburai beliau jatuh...rs nak hantuk kpla k dinding jer sbb kecuaian aku...
dan ternyata ia hnya cedera ringan...tp telah mncacatkan paras rupanya yg jelita..yer beliau da xsejelita mcm dulu...tp aku ttp harap ko trus berkhidmat utk aku wlupun ko dah cedera....aku jnji xkan bg jtuh ko lg whai my dior watchy ~~~promise!

info tmbhn :  cik watchy - nama timangan jam aku

p/s : sorry..aku agak emo..aku xsempat amek gmbr beliau..nti aku upload erkk

No comments: