Pages

Wednesday, December 15, 2010

Driving Licence @ 24


Yerrr spt tajuk n3 begitu jugalah ngn kehidupan aku...aku bru stat tekedek2 ambek lesen...org len siap dah beli keta tahun2 yg lepas lagi...tp aku bru nak amek...ikutkan hati aku yg murni ne agak malas lagi nak amek tp memikirkan org disekeliling aku xhenti pot pet2 sana sni suh aku amek lesen aku pon gagahkan bdn jugaklah mendaftarkan diri..lgpon aku takut harga nak amek lesen thn dpn lagi up..dats why aku amek thn ne..tu pun baru2 ne je..hak3..ujung thn gak..sengal!

aku stat kelas aku dgn ceramah selama 5 jam yg agak membebalkan kepala hotak aku nak menghadap..dah lama xtrain mental n fizikal aku utk concentrate 5 hours continously...gila...agak bengap dah otak2 tua mcm neh nak menghadap lecture smpai 5 jam..klu ko bg aku ngadap ko ms umor aku 18 thn td leh gak lah...dah thp tua ne..sah2 la aku tdo jer dlm kelas tu...knun2 buat2 pegang pen..hahahaha...selang 10 minit arr paling lm aku leh berthn dgn mata yang paling luas aku leh buka...abes jer 10 min tu g tgok buku catatan aku dah byk hasil2 seni tgn ...ad corak2 abstrak dpt di kesan di ctu yer...akibat terlelap smbil pegang pen..hahahaha..sah korg mesti penah hadapi lah...xyah nak tipu...ngeee


~ i will strive to get diz~ chaiyokkkk

so aku kena study lak utk ujian berkomputer...lulus kena 46/50 kan..klu aku tak silap la...klu kurg kena repeat..perghhhhhh mlsnyer...aku kol adik aku..dgn berlagaknyer dia kata senang jer..menyampah aku...nyesal tel dia ad gak...dia kata dia leh dpt 49/50....alahhhh ko xyah la ckp ko dpt bape..ckp jer ko lulus dgn skali amek jer dah cukup dah...nak gak wat statement detail pasal marks yg dia dpt..xpe2...mungkin aku xla seterer ko nak dpt smpi 49 tu kan...tp aku kan pastikan aku lulus dgn skali amek jer...mls nak mngulang2 dan kena mentelaah buku signboard2 sgala bagai tu...xsuker.!


~ study......kawai~

No comments: