Pages

Friday, December 17, 2010

Kena Pindah Umah Lagi

Apa la yg xkena dgn nasib aku lately neh...cobaan besar btl buat aku...dah la aku xsuka pindah umah..tup tup kena pindah lagi...waaaaaaaaaaaa nak menjerit jer...ingt senang ke nak pindah umah???..aku dah la baru jer pindah aritu taw...ne dah kena pindah lak....hate..hate...hate...penat aku pindah aritu xabes lg..n FYI barang2 aku kat umah yg lm tu pun xabes punggah lagi...punyer teruk kan..ngeeeeeee

reason aku kena pindah kali ne adalah kerana tuan tanah kedaung tu kena transfer ke Kelantan...hati manyak sedey..bercampur2 sedey aku taw...

1. Sebab yg nak pindah ne adlah presiden utk group MDK's kitaorg...ke'syg'an kitaorg sbb selama ne dialah sumber kekuatan ukhwah kitaorg..fuh..drama queen sgt..
2. Dgn transfernya beliau maka aku dan Miss Kecik kena cri umah len...kitaorg dah berswear akan duduk sesama smpailah jodoh kitaorg dtg....perghhhhh
3. Dah xde dah Ikon Fashion aku...selama ne she's owez be a Tukang Kritik for watever i worn..kira dia akan ckp ssuai @ x...so dah xde..sedey
4. Kemungkinan group kitaorg dah x exist anymore coz the presiden already gone..

Dan aku xtaw lak sape lagi yang nak kena trasnfer pasneh...dah mati akal aku nak memikirkannya..so tgu dan lihat jer la...utk trasnfer kali ne pown smua org very the shock ok...xde angin xde ribut...tiba2 kuar tarsnfer order...smpai Presiden sndri pown xterkata apa...speechless...but i know dia mmg sedey sgt..but dia xbg taw kitaorg...dia menangis kat blakang kitaorg...aku taw benda ne bukan mudah untuk dia..of coz dia fikir pasla family n her relationship wif her BF...maybe ada hikmah...so just let it be wat it should be..

Ok let's stop there talking about mS.Presiden..erm cont to the topic again..so perkembgn skg neh..adalah Miss Kecik dah dpt call drpd Tuan Tanah Semalaya yang bgtaw dia akan dpt umah dlm ms terdekat sbb permohonan dah agak lama...dorg ckp lg 3 hari kuar surat tawran but kitaorg mmg no idea kat mn dia nak humban kitaorg..mintak2 la tempt tu xjauh sgt sbb risau arr...dgn keadaan aku yang xde keta neh..mn nak g stadi lgi...minta2 la dimudahkan urusan oleh-Nya..susah hati aku...leh xtdo mlm di buatnya..tp so far...aku tdo dgn lena jer..kih3

Full stop dah la..gtg...nti kita smbg d len n3 lak..xoxo

2 comments:

Anonymous said...

owh, sedeynyer miss presiden nak gi Klantan, tapi sy tak setuju point ke-4, walau Pres tak der tapi grop nie tetap ada, insyallah. sebab kalo tak der MDK...tak der la keceriaan..

Dah alang2 ckp pasal pindah umah, sian awak, tak per, agak2 terdesak, nak menunpang teduh di rumah sekangkang kera di Penthouse saya, bgtau la yer =) boley jadi PA saya ikut gi shooting skali nak tak?..huhuhu

-Cik CoTtOn CaNdY- said...

wat a big-hearted nyer..nak tumpang la..leh femes sket jd PA presenter..ehem2 xjeles ker???