Pages

Tuesday, March 1, 2011

I'm a bad person

Yerrr itulah hakikat...i'm a bad girl...adakah ini pengakuan???mybe..ceh mcm xikhlas kan bunyinyer...tp iyer..itu aku akui...kdg2 kita tak sedar kita wat salah kat org kan...mcm aku..kdg2 aku wat salah ngn org dgn sejahat2 aku tp still jugak aku xsdrkan diri....aku taw aku wat salah setelah berkali2 membuatnya tnpa sedar diri..sorylah n3 kali ini agak emo sedikit...korg layan jerlah yer sbb aku rs jarang kowt aku wat gni...

ini n3 insaf namanya so mcm2 keluhan akan dibaca seterusnya..pd yang tak berminat silalah quit skg sblm menyesal akhirnya...heee..aku dah bg warning yer awal2..jgn ckp aku xsound lak...

kenapa aku ckp aku org jahat..sbb aku rs aku dah byk wat salah kat ssorg dan aku sedar cara dia layan aku pon dah xmacam dulu...aku org yg jrg bepikir but bila dah jd mcm neh aku akn trus menerus berpikir dan trus berpikir...but jgn risau aku xkan ubah apa2 pown ttg aku...aku xkan ubah cara aku layan ko ms aku jd baik..tp aku ubah cr aku layan ko bila aku jahat kat ko..aku xkan jahat lagi dan aku janji aku takkan pernah sekali2 pun akan menyusahkan ko lagi....mungkin aku silap pertimbgn dan aku akui semua salah aku...mmg nyata aku yg salah...biyane yuo..chungmal biyane

bila dah jd mcm ne aku otomatik otak aku akn flash back blik semua mende yg pelik2..i mean semuanya yg penah jd dulu...i think i can lean on you...but i think i being spoiled and make it worst to you..soryy...aku stuju ngn ko buat apa ramai kawan klu semuany menyusahkan...dulu aku berpendirian buat apa ada kawan klu tak disusahkan....aku akan bg apa shj utk kawan...aku akan buat apa saja..tp aku mulai sedar yg ko tak kurang apa pun..smuanya ko ada...so xda ruang utk aku memberi dan aku hnya mnerima smua jasa baik ko shj tnpa memberi blsan pd kau...i'm not a good friend kan...aku org yg menyusahkan rupanya...huhu sedey...tp btl aku xsdr aku byk susahkan kau..sory

sepatutnya ko kena simbah aku ngn air bg aku sdr..tp aku tahu ko takkan buat bgtu...just keep it...not let go..dan ko akn jd pemendam..aku hrp aku xsmpai thp org yg ko benci lg..hope so..aku rs skg neh thp meluat jer kowt kan...meluat tp xble nak luah...tp dpt aku bayangkan betapa menyampahnya ko ngn aku...sorry aku failed layan kawan yg pemendam..sbb dulu aku pemendam tp aku dikelilingi oleh kawan yg direct to the point...smua ckp straight jer..jenis xjg perasaan org..mgkin pengalamn tu buat aku jd mcm skg...dulu aku pemendam tp aku akan nanges utk legakan hati dan aku akan lupa slh org tu kat aku ngn air mata....tp ko berbeza...ko pemendam yg keras hati...so ko akan pendam dan bina benteng...benteng utk org itu ko hindari..kan?aku taw ko mcm mn...sorry sbb aku layan ko mcm kwn2 aku layan aku dulu...itulah identiti aku yg terbentuk dr pengalaman dulu...sory sgt2

cuma...aku xminta ko fhm aku sepenuhnya..ckup kenal aku sdikit jer...aku ne orgnya xmotivated...i need sumone by my side yg kena guide aku @ more to pengkritik..i cannot stand by my own...aku xkisah org tegur aku byk2 pun xpa..i'm used to..but if u silent..i cannot undertsnd..otak aku xleh nak pikir klu xda hint..siyes...biar la ko huha huha ngn aku..biar smpai aku menanges dgr ckp ko..aku xkan marah ko sbb bg nanges aku pown..sbb aku taw ko marah utk kebaikan aku dan percayalah lepas aku nanges tuh aku leh gelak balik...dan aku xkan benci pown ngn ko...malah aku + syg kat ko..tp bila ko ckp kat blkg...wat do u think?? ko ingt aku xtrasa? haruslah aku terasa...mcm kena tikam ngn pisau tajam ..aku asalnya sensitif..dan bila org tu sindir2 kat blkg aku umpama ko bunuh aku senyap2...aku dapat kesan semua tu...atas semua tindakan ko...aku akan jd org paling alert utk semua mende..biar sehalus2 mende yg ko buat...and i can get it quickly more than u can imagine..aku mudah alert dgn prubhan ...aku lebih peka terhdp sekeliling aku....

u make me feel so down...down sesangat...dan teramat2...u never know how it's feel...tp at different point maybe i will deserved it...and try to accept it with widely open heart..i think thats the best way to do...dat's the best solution should be...and i would do that..dun wory..just be wat u should be..i never complaint..the end




4 comments:

cikNuruLfJ said...

uiittt.....i like da profile pic....peeewitt......hahaha...
buat baa chatboxx....

-Cik CoTtOn CaNdY- said...

cmna knun mo bt chatbox...nda ku taw..hahaha...antik kan

Anonymous said...

ape yg ko dok berjiwang bagai ni mejai? ceh ayat tak boleh tahan, sungguh puitis..

-aku mals nk buka blog, nnti kena sound plak-nams-

-Cik CoTtOn CaNdY- said...

nams - ekceli ne backdated post...dah lama duk simpan dlm draft..bru je tegerak ati nak post..huhu