Pages

Thursday, January 6, 2011

Where is my Mr.Desert??

N3 neh jika dibaca oleh my sayang sah2 dia suspicious.MySpacefortunately dia xtawMySpace..ngeee...alah bukan ader mende besar pown mende2 kecik jer...for me just for funMySpace..xde pown nak bersungguh @ gila mati jd die hard fan @ kipas susah mati...


al-kisah bermula...@ my opis but not my department lah..dia keje department len..aku dah lama dok perati mamat nehMySpace..xdelah spesel sgt but he remind me one of my old friend..mula2 aku mls gak lah nak amek post sgt...sbb kdg2 aku rs dia neh mcm bajet hensem gakMySpace...eh! mcm ne bajet nsem??hahahah..


why i'm interested on him??? MySpacekena lah ada citer disebalik kejadian minat meminati neh kan..keh3..wajib ada...sblm neh aku duk terjumpa2 dia jer kalu time breakfast kat Cafe bwh nehMySpace(amboi mcm suka hati sgt lak aku kan)..ada la skali dua mcm tuh..xhari2 pown..but ada satu insiden yang membuatkan aku terpaut hatiMySpace..cheh ayat mmg xble blah...bukanlah smpai thp nak bercinta ker apa ker kan...like i mention just now..for fun only...kang ade lak yg kata aku neh tegedik2 lak dah ada 'my syg' kanMySpace no. no. no


insiden dia terjadi di satu petang yang agak sejuk dan hujan agak2 lebatMySpace..xla lebat sgt...ms neh aku ngn Mis Pau kelapa tgh tgu her bf dtg amek kitaorg...tgulah kat basement blkg opis nehMySpace menunggu dgn penuh bergaya sgt kan...hak3...pastu dtglah satu mamat neh..MySpacewaaaa agak kacak..MySpacedia nak balik tp sbb hujan dan keta dier agak jauh so aku nmpak dia patah balik masuk opis..wat bodo jer laMySpace knun sgt wat bodo,,tp dlm hati mcm ne haMySpace..but aku ada gtaw kat cik pau kelapa yg itulah lelaki yg aku suka tgok tuh..xtaw dia ada tdgr ke tak..rasanya xkowt..

then bf Mis Pau pun dtg lah..dah nm pown bf dtg kan..sah2 la Mis Pau ne laju jer menapak ke depanMySpace..tgl aku kat blkg,then mamat tu dtg balik dgn payung kuningnya..di sbbkan aku jalan sensorg aku pon teramah lak menegur kan..MySpace

" oh patah balik nak amek payung erk? "..laju je mulut aku beramah kan..MySpace

dia pun senyum kat aku..dan dia pun bls sapaan aku...

" haah, hujan kan..ne pown bukan payung sy neh..sy pinjam jer...eh! keta awak kat mn?? nak tumpang payung ne x? "

MySpaceOMG sentap aku..dan2 tu ko jemput aku sepayung berdua ngn ko?????MySpace

TIDAKKKKKKKKKKKKKKMySpace

'tidak' bermaksud unexpected okMySpace.. rase xpecaya jer...bkn aku tolak..tp yer..MySpacehakikatnya aku tolak gak niat hati suci murni beliau sbb keta bf Mis Pau neh kat depan sket jer...eeeeeeeeee napalah keta ne dekat jerMySpace...klu jauh leh tumpang sepayung ngn dia...ne bukan memori daun pisang...memori payung kuning..hahahahaha

senyum2 aku jawab ngn dia...MySpace

eh,xpelah keta kat depan ne jer....(smbil2 wat senyuman kucing siam bajet cun)

dia pun lempar senyuman manis semanis desert kat akuMySpace....(dat's why aku gelar dia Mr.Desert)sweet tweeet

then kami pon berpisah aku ke kanan dan dia ke kiri...

alalalalalalalalalala~lalalalalal~ MySpacecomelnyer dier

ui dan2 tu sempat lg aku dpt jelingan tajam & ayat sentap Mis PauMySpace..."hamboi2 sempat lg buat drama erk" cis mati angan2 aku kena sentapan beliauMySpace

berakhirlah sebabak episode ringkas..owhoooo drama queen sgt aku...dlm hati menjerit2 suker...eeeeeee comelnyer...MySpaceklu dia ne kucing aku sggup bela..wlupon aku xsuka kucing sgt sbnr2nya...

dan selepas kejadian tersebut i keep my eyes on himMySpace...but aku masih setia erkk kat 'my syg'..xpernah pown berubah perasaan komitment aku ngn diaMySpace..Mr.desert ne juz wat keje2 sampingn jer..MySpaceheee..wlupon aku keep my eyes on him tp aku xla smpai mencari2 nak tgok dia hr2..klu terjumpa tu rezeki laMySpace..klu x..aku xkanlah smpai g department dier cari dier kan...klu itu mmg stalker lah..sawan namanya tuh...MySpace

kdg2 jumpa kat lift..naik lift skali..pg2 tu kdg2 la jumpa dia kat basement..xpown time lunch klu kitaorg g koperasi..xpown weekend klu aku rajin g opis time weekend la..dia byk kes kowt n maybe slalu g opis time weekend..

tapikan..lately neh jarang dah aku terserempak ngn dia...ntah g mnMySpace..kena transfer kowt?? bukan jarang mmg dah xpernah since last aku jmpa dia ms weekend aritu..dah agak lm tuhMySpace..ms awal2 disember lagi..tp mak su melah kata die ader..klu g smyg jam 1.30 mcm tuh leh la terserempak ngn dia ms nak g surau..uuiiii sejuk hati sembhyang awal waktuMySpace...mak su melah pernah terserempak ngn dia..aku smyg lewat sket..combine ngn Asar sekali..huuu...ermm nmpaknya kena g smyg awal waktu la neh...MySpacehaaha motivate dri pon leh guna cara ne kan..leh dpt pahala smyg di awal waktu trus..keh3..memberi hrpan baru nmpaknya..MySpace

ermm dah la..nak smbung wat keje lak..xoxo
MySpace

dah lm xwat n3 mcm neh...msti mis pau suker neh..heeeee

2 comments:

Anonymous said...

hehe..baru jer nak comment bila terbaca ayat akhir tetiba tersenyum..yer lah, n3 cam nie memang comel, tg pinggul rabbit 2 gerak2..huhu.

btw..."dessert" awak tu tak la manis sgt...reader lain jgn caya sgt candy nie, exagrate jer lebey..wahaha

-Cik CoTtOn CaNdY- said...

owhooooo...sweet aper??ada manis la..sdp gak mata memandang