Pages

Friday, July 9, 2010

aku & dia


Hari tu(080710) aku jumpa dia...xda niat pown nak jumpa..kebetulan aku dpt MC..then lepas settle sume urusan kt hospital...aku pon gerak g KL...agak lama gak menunggu sbb dorg dr Gombak g Bangi bru smpai KL...xperlah...besiap ala kadar jer..mcm xde feel sgt nak jumpa...tp sbb ne je ms yg ade utk aku yg serba serbi bz ne...so amek kesempatan ne je la...

Sblm aku g trun KL juz send him a short msg jer...

"jumpa kt KL sentral kul 3"

dia pown balas..

"ok..jap lagi..tgh otw..aku g ngn kazen"

Sebenarnya aku tak kisah pown dia bawa kazen dia..yerlah dia pon ckp..xnak jumpa berdua...leh dtgkan fitnah...xpe..aku leh trime...dah ustaz ckp mcm tu kan..xkan nak membantah satgi panjg lak khutbah dia kat aku...lgpun aku bkn xphm lgsung bab2 agama ni..no matter la syg..

Disebabkan aku dtg awl..agak puas gak aku round Kl Central...padahal xde mende pown..mjur ada asia tour exhibition ker aper kat tgkat 2..round punya round..perut aku dah buat irama rock dah...aku g mkn...xkuasa nak tggu..ne panggilan perut dah smpai seru ne...lgpun aku xbekfes no wonder la perut aku bunyi semacam jer..

Aku dah abes mkn bru dpt msg dr dia...




"dah smpai ne..syg ktne??..."

Tup..sentap dada aku..ntah knpa bila dia ckp dia dh smpai, jntung aku mcm nak terkeluar jer...ya Allah bedebarnya...siyes...ntah knp ms tu bru aku rasa feel dia dah mkin hmpir ngn aku...then aku nmpak dia...bju merah..pap!! sentap lgik..aku pon bju merah gak...xrancang erk...instinct kuat kowt..aura punyer pasal lah ne leh lak pkai bju kaler sama...then dia msuk...aku nmpk kazen dia gak...dia trun KL ne pown semata2 nk jmpa kazen dia bru blik dr Moscow...klu x..mmg xde hrpn nak jumpa dia...

Then...sembang..sembang n sembang...x sembang ape pown coz ader kazen dier..n aku pown sedikit termalu2 kat kazen dia..sbb mmg xpenah jumpa..so x comfortable sgt ms tu...sembg pasal keja...study aku..dlm 40 min je jumpa..pastu dorg nak gerak dah..aku pon nak blik awal...mlm tu ada kelas...xperla..kitaorg sm g beli tiket...

Dlm ms tu sempat lagi aku nak membanding2 dia dan c dia..klu c dia dia xkan biar aku g beli tket sndri..dia akn teman aku n 4 sure dia yg beli utk aku...then dia akn tgok smpai kitaorg xleh memandang satu sm len..tp itu kan c dia..mmg jauh beza ngn dia..dia juz ckp kol yer bila dah smpai..itu pon kira aku bersyukur2 sgt2 yg amat dia leh ckp mcm tu...drpd dia xckp lgsung..

Tp dia mmg aku dah taw..dia mmg xpndai nak romantik2 sgala ne..bkn jenis dia..tp ada masa2 yg kita xkan expect dia akan treat kita dgn romantik dan ms tulah aku rs mcm atas awan jer..melayang aku..tp nak tggu saat tu mmg agak rare la...mcm suprise jer bila la ms dia akan treat mcm tu lg...

Ms otw nak blik uma...i got a msg from him...

"So mcm mn??aku okey x??"

Sebenarnya xexpect pown dia nak anta msg cmtu...ms td xkeluar pown ayat ne...dlm msg aktif lak..rase mcm becinta time muda2 lak...malu2 ty ada..wah...over sgt..then kitaorg berbls2 msg..for a few minutes rse mcm berbaloi gak jumpa dia ne..ada gak la terselit rasa tu drpd xde langsung kan...then dia tnya bila nak jumpa lagik...aku senyap jer..mls nak ckp apa2...pastu dia pown ckp..kita jumpa time kahwin jer la..



Kahwin???heeee....bkn dlm ms terdekat la nmpknya kan...sekurang2kurangya ayat kahwin tu xkluar dr mulut aku...tp mulut c dia...ikut suka engkau la..yg msuk meminang ko...bkn aku..so pandai2la yer...


Walau apa2 pown aku serah kan pd takdir n jodoh...klu Allah kata dia yg terbaik utk aku...maka berdoa jer la utk dipermudahkan ke arah itu...xoxo

2 comments:

~nams~ said...

ye ke tak nak kawin sekarang? ntah2 tibe2 dpt kad kawin dr ko...

-Cik CoTtOn CaNdY- said...

hahaha...sape yg xnak...masalahnyer xder org nak masuk meminang..aku on je yunk