Pages

Wednesday, July 14, 2010

Ohoooiiiiiiii hoiiiiii

Ha ne lagi pepagi sepeie tayang muke toyer dpn meja aku...kan semalam aku dah cakap nak g tgok wayang ngn MDK gang n ex-boss aku...ne citer pasal Presiden(Pres) MDK la ne..Semalam dgn confidennyer meng'cancel' xnak g last2 minute...dan2 la drop nama dia kan..

Dan nak di jadikan cerita pg2 ne...dgn muka seposen ckp dating dia cancel mlm ni dan nak join kitaorg...aku dah confirm tiket...hehehehe sebenarnya aku nak tergelak gak..pdn muka dia...hahahaha...tu lah semalam aku dah ajak elok2...boleh lak dia jual mahal xnak gi ngan kitaorg...kih3...last2 kembali ke pangkal jalan..ha..pndai lak cari kitaorg ne...ngeee...


Konon2 mcm ne la muke Pres dpn meja aku pg td...tp ne versi kucing dia...dia versi dewasa sket...kih3



Aku wat2 xlayan jer dia td pg..dgn muka yg berharga seposen dia pown try la nak beli sendri..beli on9 la...tapi keadaan network dia xmengizinkan...dan sekali lagi dia buat surat rayuan kat aku...Mjur ibu lahirkan aku cukup dgn sifat lemah lembut dan bertimbang rasa yg terlebeh2 dan melimpah ruah...maka ku layan jua lah permintaannya...So mlm ne cukup 10 org g program "Tengok Wayang Berjemaah"...n satu lagi..napa title aku bunyi pelik jer jika di baca..tp itulah hakikatnya..dats the MDK tagline..Peace!!XOXO

No comments: