Pages

Wednesday, July 28, 2010

Kisah budak Tol

seceria perjalanan bila Incik Huzaifah yg jaga tol


Huhu...nice title n3 aku arine...ne bkn aper..saje nak menyatakan rasa ketidak puasan hati...WARGHHHHHHHHHHHHHHHHH...geram giler2..

Citenyer bermula begini...dari aku n kwn2 aku Sem 1 lagi kami telah terpaut ngn satu wajah kat Tol Putrajaya..His name Mohd.Huzaifah...sedap kan nama dia sesedap mata memandang mukanya yg cute dan selalu manis bila senyum...aku tulis ne bkn lah nak kata aku syok n kemaruk sangat kat budak ne juz for fun la ..nak buatkan perjalanan kitaorg ke Shah Alam lebih menarik dan ader s/thing yg kitaorg tggu2 tiap kali lalu tol tu...

Sejak dari hari 1st kitaorg terserempak ngn dia...jgn nak kata la..bila lalu je tol tu..pntang Huzaifah yg jaga sume mcm histeria thp suam2 kuku...excited lebeh2..walhal budak tu xde mende pown..wakakaka...yg penting kitaorg hepi..klulah dia taw perangai kitaorg ne..sah2 dia ckp kitaorg ne pmpn2 mandrem.

Memang besanya dia yg jaga...tp ms last Sem dah jarang jumpa dia..ingatkan dah x keje ngan Plus dah..tp Sem 3 ne nmpaknya Incik Huzaifah kembali bertugas dan sekaligus menceriakan hari2 kitaorg nak g kelas..Hot stuff among us..owez b a topic..dan semangat nak g kelas tiba2 dtg balik...hehe..xdelah..aku saje2 tmbah perasa utk n3 ne...


muke excited biler terserempak ngn Incik Huzaifah


Dan yang nak dijadikan cerita ne..malam semalam...aku xgi kelas ngn Kadiaq coz she left me ms nak g kelas petang smlm..aku xsalahkan dia gak la..nset aku yg bengong ne xde network lak..dia kol2 mcm nak mati..sah2 la xdpt..then aku g kelas ngn Cik Kepoh ..so aku blik pown ngn cik kepoh la..dgn xdisangka2 mlm tu huzaifah yg jaga tol..kadiaq nyer keta kat depan kitaorg kat blkg..dia sempat ngan huzaifah...aku ngn cik kepoh xsempat pown..dah tukar org len..

Klimaksnya adalah apabila kadiaq memasang lagu 'This I promise You' dgn kuatnya dan tanpa sedar diri beliau menyebabkan Incik Huzaifah menegur dgn ramahnya.."sedap lagu ne kan"..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku xleh trima kenyataan!!!!napa time ngn kadiaq dia tegur lak?????selama ne xpenah pown!!!! dia senyum jer!!!...ermmm xpe2..nak sedapkan hati...mungkin dia brani coz kadiaq sorg2 jer..besa kitaorg rmai dlm keta...owhhh yer..itu ayat penyedap ati paling rasional...

kesimpulannya aku jeles...ne Pn.BB xtaw lagi ne...mlm ne bru dia blik dr kampung..cuti sakan minah ne..klu dia taw ne..mau kuar suara singa dia neh..heehehe..

p/s-oh yer Mrs.pau kelapa..semalam sblm g kelas sy ngn cik kepoh terserempak ngn boyF u tgh bertenggek tepi keta smbil berbual2 ngn kwnnya..he saw me n he smile @ me...n xsangka lak cik kepoh ckp muka ur boyF sweet tweet...erm dun kembang2 lubang idung lak pas baca statement ne..cover sket...cik kepoh kata taste dia mcm pakwe u la..hahahaha(kontroversi nyah)heee-XOXO

3 comments:

Je suis un combattant said...
This comment has been removed by the author.
Je suis un combattant said...

huhu..kalo tuan punya badan tau, confirm perasan sorang2, sengeh sampai malam...hehehe

-Cik CoTtOn CaNdY- said...

tu la pasal..tp nmpk mcm budak baik jer...xtaw la klu mat perasan lak..hopefully not..