Pages

Wednesday, August 25, 2010

Kek Batik

aku cuma nak kek batik..tu jer.. ;(


Entri kali ne aku buat untuk menunjukkan rasa kecewa aku..waaaaaaaaaaaaa...sebenarnya aku teringin dah sgt nak mkn kek batik neh..last week aku g la kat Nilai 4 kat tempat aku neh(mcm bazar ramadhan la..tp time lunch dia buat)aku gi la beli kek batik..wlupun aku taw dah rs dia xla sesedap mn pown..beli gak...

Cik MMKB neh pown ckp lah kat aku..kalu aku nak sgt mkn kek batik dia nak buat tuk aku..tiba2 aku rasa banayk lak bunga2 di depan mata aku neh..kegembiraan thp melampau la tu..Yes!!!hehehe akhirnya aku merasa gak air tgn Cik MMKB neh..dia janji nak bw isnin baru2 neh..tp dia lupa..xpela..aku ok lagi..then janji lak nak bw ari selasa..aku pown dah makin xsabar nak menjamahnya..pulak tu aku tgh 'bulan sabit merah' neh..leh arr aku melantak time opis..ngeee...

Dgn semangat berkobar2 aku g opis ari selasa..pown xde gak...arrrrr neh dah kira thp menguji dah neh..xpela dia ckp penat..lagipun kitaorg ada kelas ari isnin tu...aku trima gak la..dia penat sgt smpai xleh nak mencanting batik tuk aku...alasan yang reasonablae..dia pun menjanji semanis kurma akan letak kek batik tuh ats meja aku pd hari rabu berikutnya,,,

Dan sekali lagi...hampa hatiku(kata ungu)..muka aku dah mencuka thp cipan dah neh...dtg2 jenguk meja aku...kosong!!!!waaaaaaaaaaaaaaa....neh dah xble jadi neh...dia kata lupa lak...waaaaaaaaaaaaaaaaaa nak nanges......neh kalu org mengidam mau mandrem neh..mjur aku xmngidam...so muka aku jer kelat mcm pisang xmasak...

Ntah bila la rezki aku nak mkn kek batik neh...nmpak gayanya aku kena g beli gak la kat NIlai 4 arine..even aku taw xsedap pown...ader sesape nak mencanting kek batik utk aku???ala...ada ler...nti i belanja ok *sigh* (dgn muka penuh mengharap+buat mata2 bersinar2 mcm kartun)..

Untukmu cik MMKB..aku dah xmengharap dah...tak nak mengharap dah..ko kecewakan aku 3 kali mggu neh..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ko kena belanja aku kat NIlai 4 arineh..klu x..xde maaf bagimu!!! Muktamad.

No comments: