Pages

Wednesday, August 11, 2010

Pecah Tembelang



First skali aku nak ckp...padan ngn muka aku!!!....ermmm nak mengelat sgt la kan...xpasal2 dah jadi bahan lak...kan aritu aku ada ckp nak mengelak nak g audition karaoke peringkat opis aku ne...sila rujuk link ne sila klik ...ntah apa2 jer..mcm2 aku dah buat...semata-mata nak elakkan diri...

it's keep be a secret sampailah si Presiden MDK ne ha.....gi la berpropa2 ngn Ms.Peugeout...cakap yang aku sanggup g menyusahkan diri semata2 nak cari alasan paling munasabah&munasarawak....dan nak di jadikan kesimnambungan ceritanya...Ms. Peugeout ne berpropa lak ngan Ms Comey Lotey..haruslah dia propa ngn Ms.Comey Lotey....silap org la Pres ne..waaaaaaaaaaaaaaaaa..mana nak sembam muka ne????malu dowh...

Taw tak aku buat apa petang itu semata-mata nak mengelak???aku gi turun naik tangga sampailah asthma aku attack aku...sounds like crazy kan???yup i'm crazy coz dgr ckp org yng crazy iaitu Ms MMKB...hampeh tol...otak aku dah sendat sgt petang tu...mmg xsempat nak mengakses sebarang idea...so aku pown no choice...bt2 mcm nak mati dah...mempertaruhkan sakit aku...tp aku still leh survive..coz aku cuma mem'push diri aku smpai thp yang aku leh stabilkan nafas aku lagi...not more than that...gilo apo klu aku buat smpai aku rs nak mati...

Ermmm...dah sampai thp jadi bahan ne...mmg xdapek nak nolong dah la..hadap je lah candy...dah ko yg cari nahas kan....eeeeeeee...klu leh ulang balik semua ne...kan bgus...leh blanko mn2 yg cacat...penyamaran terbongkar...malu mmg lah malu..xyah ckp dah...ne jd bahan lak ne..mau seminggu dua baru reda...xpe2...aku cuma minta ketabahan hati jer...menggeletar tangan aku geram ne ha....dugaan hari pertama berpuasa...xoxo

No comments: