Pages

Wednesday, August 25, 2010

Citer aku & Kek batik

ari yang ceria...dpt mkn kek batik...ngee

Ngeee...awal2 lagi aku dah tersenyum mcm kera busuk...kan kat sini aku menyataka kekecewaan aku kerana Cik MMKB lupa nak wat kek batik utk aku...hee

FYI..sebnarnya dia menipu aku..cittttt!!! mjur kek batik yang dia canting tuk aku ne sedap banget..so ku maafkan dgn seluas2 hatiku..dia saje jer nak bg aku panas dn muka kelat mcm telan pisang mentah..saje nak tgok muka aku yang xberseri pg2 neh...eeeeeeeeee...

Tp xpe..kek batik dah di depan mata..disebabkan kedudukan koordinat meja aku di pelosok opis neh..maka memudahkan kerja2 aku nak melantak kek batik..xtggu seminit pown..trus sentap dan menyumbatkannya ke dlm mulut...(sorry la korg...)

Sedap woooo...wa ckp lu...Cik MMKB xpkai milo..dia pkai choclate bar..even texture yang agak keras tp rasa coklat dia wat mulut aku mkin laju jer menyambar...neh btl2 hilangkann kempunan..puas hati giler aku dpt mkn..huhuhu..padahal kek batik jer pown...aiiii memang xble nak kata..klu mmg teringin aku kena dptkan gak..

For cik MMKB i appreciate ur effort utk membuatkan ku kek batik..wlupon keras tp rasa tuh dah mantopp...persetankan kekerasan texture tersebut..bgtaw kat buya kau..aku xyah nak cari pisau nak potong2 kek ne segala bagai..gigi aku masih kuat dan cergas..heee..luv u dior..one of my mission accomplish!!

No comments: