Pages

Friday, August 13, 2010

Sakit gigi

Citer ne dah agak backdated..sbb sepatutnya aku publish 10/8 lagi..tp agak lambat la si candy ne mempublishkan...

Dijadualkan aku sihat walafiat jer aritu..MySpacetp disebabkan aku gatal tgn g cucuk gusi aku dan telah mengakibatkan sakit yang amat sgt..sgt dan sgtMySpace...dah nama pun sakit gigi kan..sah2 mcm nak pecah kepala jer menahan sakitnya yang tak tertanggung...MySpaceaku nanges mcm budak kecik..meraung2(tp cover gak)..MySpacekan kat opis..xtaw nak buat cemana ne..


MySpace sakit dowhh...ne bkn sembarang nyer sakit neh

Cik MMKB bg Listerine dia..suh kumur2..ok kejap jer..MySpacethen sakit balik...dia bg koyok,bg minyak urut mastika la..semua dia suh aku buat..kesian tgok aku dah meleleh2 air mata kesakitan ne..xkurang2 gak sakitnya..wat aku tmbh sakit hati jer..MySpacedah org sakit gigi ne keje nak mengamuk jer..rase nak mati pown ader..MySpace pastu siap Cik MMKB g minta garam gi ngan mck.cafe..nak buat air garam..aku dah xthn dah ne..aku pasrah jer..buat jer sume mende2 ne..nak bg kurg sakit..masalahnya gusi aku ne bengkak..MySpacemmg agak hardcore gak nak kurgkan sakitnya itu..tp thnxx manyak2 utk Cik MMKB for that u've done...i love u dior..MySpace

Aku siap telefon mrs.ibu lagi..nanges2..MySpacewahahaha..anak emak sgt..aku kol mak aku bkn aper..nak minta dia tlg tgokkan kat buku tabib cina(koleksi abh) ktne nak urut klu kita sakit gigi..ntah buku tu dah lama..tp mmg agak berkesan gak..MySpacesbb dia suh kita urut kat urat2 yang bersangkut paut ngn gigi tu..xkan sembuh serta merta..tp ok la utk kurgkan denyutan bengkak ne..

Minta tlong Ms.Pau kelapa gi beli ubat thn sakit..tp disebabkan keadaan yang xdpt dielakkan..maka xdptlah beliau membelinya...adoyaiiii...MySpaceptg itu aku dinasihatkan utk blik uma jer...dah la mlm tu sepatutnya da TEst Consti..dgn keadaan aku yg belum baca buku ne ditmbah lagi dgn sakit gigi ne..sah!! aku surrender...MySpaceaku kena g amek MC..huhu..penyelamat dunia candy pd hari itu...

Ms.Pau kelapa menawarkan diri nak anta aku g klinik..tenkiu dior...*i appreciate*MySpace..ptg tu trus g klinik..memula g klinik No.1..Dr xde..ntah g mn Dr pown aku xtaw..MySpacebaik tutup klinik klu Dr xde..next g klinik No.2(seblah klinik No.1) ...full house pulak...yerlah dah klinik No.1 xde Dr..sah2 org g klinik tu..aku mn larat nak tggu lelama ne..MySpacemaw meletup klinik tu dgr aku menjerit kang..dah..g klinik no.3 lak..baru ok..xramai org..tp lembab nak mampus..dan aku kuar air mata tggu turn aku kena pggil..MySpacesiap menyumpah2 lagi...mjur Dr tu bg MC..blik2 jer aku telan ubat dan tdo~~~MySpacebila bgun jer rase da sihat lak..MySpacekuat giler ubat pain killer yg Dr tu bg...


tp apa yang pasti aku xgi kelas..huhu...xper..dah infon ngn Mdm.Consti..utk ms.pau kelapa dan cik mmkb..thnx syg2 sekalian..MySpacejasamu kukenang...majulah sukan utk negara!!!!xoxo


p.s:disebabkan mood elok jer arine...n3 kali ne bergambar..kredit rajin tuk cik candy!!!yeye
MySpace

3 comments:

Anonymous said...

glad that u ok, tawar diri basically sebab rasa sgt bersalah tak sempat beli ubat...kuang..kuang..kuang

Anonymous said...

basically tawar diri sebab rasa sgt bersalah tak sempat beli ubat...apa pun, im glad that u ok now =)

-Cik CoTtOn CaNdY- said...

by the way..thnxx even tawar diri pon..huahuahua