Pages

Monday, August 2, 2010

MovinG

-serabutttt sgt2-

Not yet lagi la...next week maybe...malasnyerrr nak pindah..bkn aper...ngn barang2 aku yang tersangat banyak tu meletihkan aku nak mengemas dan sekaligus mempacking...dah la agak bz mggu ne...mn dgn c'2x ne nak dtg mggu ne..mn dgn test tort...audition ntah apa2 jer....Ya Allah serabutttttttt....cepatlah berakhir mggu ne...letih nak menghadapi hari demi hari ne..

Fuh...mjur mlm ne kelas BEL cancel..aku dah la xbuat homework..cmana nak bt bru smlm dpt soalannya...sepatutnya dr last week lagi dah dpt..tp delivery problem..xperlah..mjur mlm ne xde..klu ade kelas mau aku meroyan xsiap keja Ms Bulan...

Pasal pindah2 ne...mmg la aku serabut..yer lah dah selesa dduk uma lama..then nak kena sesuaikan duk umah baru lak...mungkin aku ne org yang senang nak sesuaikan dri ngn org tp bkn dgn tempat kediaman...i a bit cerewet sket...

Letih hidup cara kaum Nomad ne..berpindah randah...penat sehh...aku rasa mcm nak release tension jer...tp xtaw ktne....nak menjerit pown ader..derita batinku..pening2..benci bila dri aku jd mcm ne..sbb aku bkn org yang suka pikirkan masalah..tp bila maslah dtg bertimpa2 tnpa berhenti....dan itu saatnya aku tensen yang amat...ermmm kesimpulannya...sy nak makan ICE CREAM--------xoxo


-ice cream adalah terapi terbaekk punya-

2 comments:

Je suis un combattant said...

nanti kita dating di ice room =)

-Cik CoTtOn CaNdY- said...

hahaha...confirm!!! arrange date jer