Pages

Tuesday, August 3, 2010

Thinking...= Runsing


Cmne nak lari dari keadaan???? the audition is tomorrow and i not prepare anything everything n sume anak pinak thing...Pres MDK airlines pown tgh merunsing hal yang sama..otak aku skg tgh ligat nak mencari excuse yang betul ble d trima akal mental yang sihat ne..nak mengelak la jawabnya...dr awal2 lagi mmg aku dah berat hati nak join mende2 cmne ne...

Memanglah the truth is aku ne kaki karaoke but bukan untuk masuk competition ker ape segala bagai ne...ala....lemah la...xsuke1000x...aku hanyalah penyanyi di depan kawan2 aku dan bukan d dpn org2 yang aku xkenal...my voice is limited edition..huhu(sempat perasan bagus lagi)...hanya org2 tertentu jer leh dgr...

Memanglah dulu aku ikut gak nyanyi2 ne..tp itu nasyid...of course dpt green lite dr abah aku...ne klu dia taw aku ikut pertndingn serupa ini mau dia dtg bawak parang ne...nauzubillah aku..mengucap pnjg abah ne...ne pown dia xtaw daughter dia ne hantu karaoke...sound sistem kat umah dah di humban ntah ke mana..ne kes xnak anak2 dia berjinak2 ngn mikrofon la ne..ibu lak ckp aku nyanyi mcm lebah...ermmm lagi la xmembina semangat ibu ne...pendek kata aku mmg xleh join..

Mana dgn nak sediakan minus one la...last week pown dorg ajak g karaoke...nak tgok lagu mn yg sesuai dgn suara..pown aku escape..xnak gi...tp mmg pown aritu aku selsema teruk yang amat...sama gak..suara aku xleh pkai mlm tu..so mls nak pegi...tgok jer la esok..smpi skg aku still rase berat hati..mcm ada batu besar itu dduk atas wa punya hati...kang aku wat2 kena asthma attack ker..heee(idea jahat)...pernah jer aku wat dulu2..menjadik gak...yerlah,dah lama sgt sakit ne bergantng ngn aku dan aku dah jd pro cemane nak acting like kena attack asthma dgn berjayanya..dun underestimate my ability to act arrrr...see d leg first..XOXO

No comments: